تو،تويي....(5 دلار )


dokhtaroone

سلام.به وبلاگ من خوش اومديد.اميدوارم ازش خوشتون بياد.لطفا نظر دادن رو فراموش نكنيد.

 داروساز جا خورد و گفت چه مي خواهي؟

دخترك جواب داد: برادرم خيلي مريض است.ميخوام (( معجزه ))بخرم .   قيمتش چند است؟؟

داروساز با تعجب پرسيد: چي بخري عزيزم؟!؟!

دخترك توضيح داد برادر كوچكش چيزي در سرش رفته و بابام ميگويد فقط معجزه ميتواند او را نجات دهد،من هم ميخواهم معجزه بخرم..قيمتش چقدر است؟

داروساز گفت:متاسفم دختر جان ولي ما اينجا معجزه نميفروشيم...

چشمان دخترك پر از اشك شد و گفت شمارو به خدا،برادرم خيلي مريض است و بابام پول ندارن و اين تمام پول من است.من از كجا ميتوانم معجزه بخرم؟؟؟؟

مردي كه گوشه اي ايستاده بود و لباس تميز و مرتبي داشت از دخترك پرسيد : چقدر پول داري؟

دخترك پول ها را ككف دستش ريخت و به مرد نشان داد..مرد لبخندي زد و گفت : آه چه جالب!!!

فكر ميكنم اين پول براي خريد معجزه كافي باشه.

بعد به آراني دست او را گرفت و گفت من ميخوام برادر و والدينت رو ببينم.فكر ميكنم معجزه ي برادرت پيش من باشه...


آن مرد ((  دكتر آرمسترانگ  )) فوق تخصص مغز و اعصاب در شيكاگو بود.

فرداي آن روز عمل جراحي روي مغز پسرك با موقيت انجام شد و او از مرگ نجات يافت....


پس از جراحي پدر نزد دكتر رفت و گفت از شما متشكرم نجات پسرم يك معجزه ي واقعي بود...،، ميخواهم بدانم بابت هزينه ي عمل جراحي چقدر بايد پرداخت كنم؟

دكتر لبخندي زد و گفت : هزينه ي عمل (( 5 دلار  )) مي شد كه قبلا پرداخت شده!!!



اگر بتواني همه ي كارهايت را با عشق انجام بدهي و نسبت به كس عشق بورزي،زدگي ات دگرگون ميشود.

                                                                                                                  چارلز هانل


 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 9 فروردين 1391برچسب:,ساعت 23:36 توسط Farnoosh| |


Power By: LoxBlog.Com